Faeria: Fall of Everlife
Emperor Kaios has consumed the Fruit of Everlife, unleashing a terrible corruption into the Oversky. Band together with the Yaks and Rakoans to fight it off!
Fall of Everlife also introduces SUBTYPES into Faeria. Subtypes provide additional synergy between the creature cards in your deck. Finally, you can summon a herd of Yaks to dominate your opponent.
You only need to purchase this content once to get it all! Unlocking this content will allow the new cards to appear in your Battle Chests - remember, Battle Chests NEVER contain duplicates.