Faeria: Fall of Everlife
Keizer Kaios heeft de Vrucht van Onvergankelijkheid genuttigd, en zodoende een verschrikkelijke corruptie ontketend in de Oversky. Groep je samen met de Yaks en de Rakoans om het te bevechten!
Fall of Everlife komt ook met SUBTYPEN naar Faeria. Subtypen zorgen voor extra samenwerking tussen de wezens van jouw deck. En ten leste kun je een herde Yaks oproepen om jouw vijand te overweldigen.
Je hoeft deze inhoud maar eens te kopen om ze allen te ontvangen! Met het unlocken van deze inhoud zullen er nieuwe kaarten verschijnen in jouw Slagveldkisten - maar let op, Slagveldkisten hebben GEEN duplicaties.