Dead Cells: The Queen and the Sea
This late-game content gives you an alternative to the High Peak Castle, Derelict Distillery and Throne Room biomes.
Infested Shipwreck: Fight through the claustrophobic hallways of a sunken vessel, while multi-legged eldritch abominations hunt you from the shadows.
Lighthouse: Ascend this soaring tower while fending off the relentless attacks of the Queen’s Guardians and outrunning the hungry flames rising from below.