Dead Cells: The Queen and the Sea
Deze endgame content biedt je een alternatief voor de biomes High Peak Castle, Derelict Distillery en Throne Room.
Infested Shipwreck: kruip door de claustrofobische gangen van scheepswrakken, terwijl razende Eldritch-abominaties vanuit de schaduwen op je jagen.
Lighthouse: beklim deze hoge vuurtoren, sla de niet aflatende aanvallen van de Servants af en ontwijk de hongerige vlammen die van beneden opstijgen.