DRAGON QUEST TREASURES Digital Deluxe Edition Upgrade
Erik and his sister Mia live on a Viking longship, dreaming of the day they can explore the world in search of grand treasure. One night they encounter a pair of otherworldly creatures, Porcus and Purrsula, and are whisked away to a mysterious place known as Draconia - a legendary land full of treasures just waiting to be discovered. The adventure Erik and Mia have always dreamed of is finally underway!