DRAGON QUEST TREASURES Digital Deluxe Edition Upgrade
Erik en zijn zus Mia wonen op een Vikingschip Ze dromen over de dag dat ze de wereld in kunnen trekken om grote schatten te zoeken. Op een avond komen ze in aanraking met twee vreemde wezens, Porcus en Purrsula, en worden ze meegenomen naar een mysterieuze plek die Draconia genoemd wordt. Dit legendarische land ligt vol schatten die ontdekt kunnen worden. Eindelijk kunnen Erik en Mia het avontuur beleven waar ze altijd van gedroomd hadden!