Captain Tsubasa: Rise of New Champions - Mark Owairan
Mark Owairan is now available as a new playable character in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
Captain of the national youth team of Saudi Arabia, playing as a defender, also called a "prince" as royal blood flows through his veins. He is so skilful that he can charge in and score while directing his team to apply severe pressing.