Captain Tsubasa: Rise of New Champions - Mark Owairan
Mark Owairan is nu beschikbaar als nieuw speelbaar personage in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
Hij is aanvoerder van het nationale jeugdteam van Saoedi-Arabië en speelt als verdediger. Hij wordt ook wel een "prins" genoemd omdat hij van koninklijke bloede is. Hij is zo goed dat hij kan aanvallen en scoren terwijl hij ondertussen zijn team opdracht geeft de tegenstander onder druk te zetten.