Find out more
Join a little robot on his biggest adventure yet in Chibi-Robo! Zip Lash, a 2D side-scrolling platformer for Nintendo 3DS family systems.
When aliens start snapping up the earth’s natural resources, it’s up to everyone’s favourite helper robot Chibi-Robo to pull the plug on their mischievous plans!
What this tiny hero lacks in size, he more than makes up for with his marvellously versatile Chibi-Plug! Use it as a whip to attack your enemies, a lasso to grab hard to reach items, a grapple to swing over deadly pitfalls, and much more.
Charge up the zip lash to unleash a powerful throw that sends the Chibi-Plug ricocheting off walls and smashing through any obstacles in its way. Use power-ups to extend your cord and discover hidden areas in more than 35 stages!
Chibi-Robo’s mission will take him over the world, exploring vast continents as he works to repel the alien invasion. Meet charming new friends along the way and deliver them delicious treats based on real-world snacks!
Charge up all your mechanical might to take out the trash and save Earth in Chibi-Robo! Zip Lash for Nintendo 3DS family systems.
Earth’s natural resources are vanishing – could eye-witness sightings of tiny UFOs have something to do with it? Whatever the case, Chibi-Robo must return to Earth to prevent an international crisis and send those thieving aliens packing!
At 10cm tall, Chibi-Robo is one of the smallest heroes there is – not to mention one of the most eco-friendly! But size isn’t everything, as this little robot works tirelessly to make others happy, whether it’s cleaning up after a messy family or stopping an alien invasion.
Chibi-Robo’s pal Telly sure is one smart device! He’ll help you out by explaining all sorts of information from the safety of your spaceship, the Chibi-House.
Chibi-Robo may be small, but there are some robots that are even smaller! They’re called Chibi-tots, and they love to play around! If you see one in a stage, try to grab it!
This talking toy plane is just one of the many friends Chibi-Robo will meet on his adventures. Fulfil their dreams by delivering the snacks that they request and they’ll be overjoyed by Chibi-Robo’s generosity!
The pesky Gyorians have been spotted on Earth and they’re the prime suspects in the sudden disappearance of the planet’s natural resources. What are these extra-terrestrial troublemakers up to?