Captain Toad: Treasure Tracker
Explore a variety of tricky sandbox-style levels inspired by Japanese box gardens called Hakoniwa in Captain Toad: Treasure Tracker for Nintendo 3DS family systems!
With 3D visuals and Touch Screen controls, it feels like there’s a box garden right in your hands!