Raise some Hell
Team up to slay demons and amass vast hoards of loot anytime, anywhere with Diablo III: Eternal Collection on Nintendo Switch.
Ages ago, angels and demons birthed your world in a forbidden union. Now they’ve come to claim it. Stand tall among Sanctuary’s meek and wicked to battle walking corpses, horrifying cultists, fallen seraphs, and the Lords of Hell. When the High Heavens and the Burning Hells war, humanity must be its own salvation.
Diablo III, the Reaper of Souls expansion, and the Rise of the Necromancer pack are all part of the Eternal Collection: seven classes, five acts, and seasons’ worth of demon-smashing.
Discover pieces of The Legend of Zelda’s world in Sanctuary. The Eternal Collection on Nintendo Switch includes the Cucco companion pet, a Triforce portrait frame, and an exclusive transmogrification set that will let your heroes sport Ganondorf's iconic armour. You’ll also receive unique cosmetic wings.
You’re a surrounded world’s only defense against Heaven and Hell. Arm yourself with a Joy-Con or the Nintendo Switch Pro Controller, and choose from seven dark fantasy classes, each with its own way to slay.
Evil is never vanquished forever. Whether you’re testing yourself against new difficulty settings, playing through the epic story campaign, searching for the perfect skill combo, expanding your collection of gear, racing through random dungeons, or travelling Sanctuary anew each season, you’ll always have a fresh challenge to seek out.
As you charge through Diablo III’s five story acts, you’ll collect gear from Sanctuary’s furthest reaches, including legendary items that change your entire playstyle and armour sets that provide dynamic bonuses as you uncover more pieces.
Diablo III’s power-building system is flexible enough for an afternoon or a full season. Push back the Burning Hells with spears, storms, and zombie dogs – over 800 unique abilities to unlock and master. Turn fire into lightning, split your magic blasts, and change your skills to create devastating power combinations.
Jump into local, action-RPG multiplayer with up to three friends, and crush demons from your comfiest couch cushions, no internet required – or fill out the ranks of your party online. You can play Diablo III shared-screen on a single Nintendo Switch system**, remotely on up to four Nintendo Switch systems, or combine TV and handheld play.