Gratis update voor Animal Crossing: New Horizons vanaf 28 april beschikbaar!
De seizoenen veranderen in Animal Crossing: New Horizons voor de Nintendo Switch, en in de komende maanden is er weer een hoop te doen op je eiland. De volgende gratis update*, die vanaf 28 april beschikbaar is, geeft seizoensgebonden evenementen een nieuwe draai. Dit kun je allemaal verwachten!
Haal tussen 29 april en 7 mei een meidagbon op bij Orville op de luchthaven en bezoek een heel bijzonder eiland. Doorgewinterde reizigers kunnen zich verheugen op een andere bestemming dan vorig jaar – ontdek zelf waar de reis deze keer naartoe gaat!
Bezoek het museum op je eiland tussen 18 mei en 31 mei en neem deel aan een speciale stempelrace die Blathers ter ere van Internationale museumdag heeft georganiseerd. Ook zijn er stempels te vinden rond de kunstgalerij, dus doorzoek het hele museum om je stempelkaart vol te krijgen!
Ter ere van hun trouwdag zijn Reese en Cyrus in juni op Harvey-eiland te vinden. Jij kunt ze daar helpen een paar mooie trouwfoto's te maken. Gebruik je oog voor stijl en detail om het tafereel zo te versieren dat het voor hen een onvergetelijk moment wordt.
Ook zijn er meubels en modeartikelen met een trouwthema verkrijgbaar in de Nook-catalogus en in de winkel van de zusjes Able. Ontdek zelf wat er allemaal verkrijgbaar is en koop de spullen die jij mooi vindt!
Houd de Nook-catalogus in de gaten, want er zullen tijdelijk een hoop speciale voorwerpen verkrijgbaar zijn in de komende maanden.
Er zullen voorwerpen ter ere van Kodomo no Hi in Japan (28 april tot 5 mei), het jaarlijkse Kaasrollen in het Verenigd Koninkrijk (22 mei tot 31 mei), Moederdag (1 mei tot 31 mei), Vaderdag (1 juni tot 30 juni) en meer beschikbaar komen. Kom regelmatig terug en haal de voorwerpen op voordat ze niet meer verkrijgbaar zijn!
Naast dat er content wordt toegevoegd met de gratis update zal ook Flick naar het plein bij de servicebalie komen voor de maandelijkse Beestjesbeker. Zwaai met je net in de rondte op 26 juni, 24 juli, 28 augustus en 25 september om punten te verdienen die je met Flick kunt ruilen voor speciale voorwerpen.
Update: een screenshot met tijdelijke voorwerpen hierboven bevatte een huis dat niet in de game voorkomt. Het screenshot is vervangen. Onze excuses voor de verwarring.