Dankzij de nieuwste systeemupdate* voor de Nintendo Switch is het nu nog makkelijker om verbonden te blijven met al je gamervrienden. Je kunt nu eenvoudig vrienden en volgers vinden die je op Facebook en Twitter kent, en ze toevoegen aan je vriendenlijst op de Nintendo Switch!
Het versturen van vriendschapsverzoeken naar vrienden en volgers op Facebook en Twitter is een geweldige manier om nieuwe tegenstanders te vinden. Of anders vind je misschien wel betrouwbare bondgenoten die je dekking kunnen geven in een van de vele spannende multiplayergames op de Nintendo Switch!
Bezoek onze Service en info-pagina's voor meer informatie over het direct toevoegen van vrienden via je sociale netwerken, en andere aanpassingen in de nieuwste Nintendo Switch-systeemupdate.