Ontmoet enkele personages uit Xenoblade Chronicles 2
Ben je klaar voor je avontuur in Xenoblade Chronicles 2? Deze gigantische RPG wordt op 1 december uitgebracht voor de Nintendo Switch, maar we stellen je eerst wat personages voor die je op je grote reis zult tegenkomen!
Als je de nieuwe 'Xenoblade Chronicles 2'-Direct nog niet hebt gezien, bekijk dan nu de trailer waarin een aantal personages worden voorgesteld!
Pyra is de Blade die Rex vergezelt. Samen proberen ze Elysium te bereiken. Pyra is een speciale Blade, beter gekend als de Aegis. In de wereld van Alrest zijn er talloze tegenstanders die haar krachten begeren!
Nia is erg energiek en eigenwijs. Ze schroomt nooit om haar mening te geven. Met Rex heeft ze regelmatig woorden en dat lijkt ze stiekem wel leuk te vinden. Dit is trouwens niet zomaar een kapsel, dat zijn haar oren!
Dromarch is de edelmoedige Blade van Nia. Hij wijkt al sinds haar jeugd niet van haar zijde. Ondanks zijn uiterlijk kan hij normaal communiceren met Nia en de rest van de groep. Hij spreekt Nia aan met 'milady', en daardoor klinkt hij een beetje als een butler.
Tora heeft zijn hart en ziel gelegd in het bouwen van Poppi, zodat hij zelf een Driver zou worden! Poppi is een kunstmatige Blade met een krachtig metalen lichaam en spreekt vloeiend Nopon.
Jin is de leider van Torna, een ondergrondse groep die op zoek is naar de Aegis. Hij ziet er misschien cool en rustig uit, maar hij zal er alles aan doen om zijn doel te bereiken.
Dit is Malos, de rechterhand van Jin. Zoals je ziet is hij een grote kerel met een woest temperament. Hij is een geweldige Driver en enorm beangstigend op het slagveld!