Zodra Splatoon 2 deze zomer wordt uitgebracht voor de Nintendo Switch, kun je kennismaken met gloednieuwe uitrusting en effecten. Zo te zien heeft de mode in de Inkling-wereld niet stilgestaan de afgelopen twee jaar!
Dus... Uitrusting. Er zijn drie soorten uitrusting: hoofdbedekking, kleding en schoenen. Onze bevindingen wijzen erop dat de uitrusting die je in de winkels op het Inkopolisplein vindt, de mode op de voet volgt.
Je kunt je uitrusting zelfs laten aanpassen en deze jongeman helpt je daar graag een handje bij. We hebben hem zien rondstruinen en zijn erachter gekomen dat hij Mikey heet. (Engelstalige Inklings noemen hem Murch.) Blijkbaar beschouwt hij Spyke als een rolmodel. Ze werken weliswaar in dezelfde branche, maar niet voor dezelfde firma.
Hebben jullie al zin om met de nieuwe uitrusting in Splatoon 2 aan de slag te gaan? Wij in ieder geval wel! Kom meer te weten over Splatoon 2 op onze officiële spelpagina voor Splatoon 2. Werp ook af en toe een blik op de Facebook-pagina voor Splatoon, waar we onze bevindingen regelmatig publiceren.