Ontdek Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL met onze informatieve nieuwe video-rondleiding! Onze korte video's geven je een onderhoudend overzicht van alle mogelijkheden van onze nieuwste draagbare spelsystemen, om ze op een prettige manier te leren kennen.
Als deze systemen nieuw voor je zijn , kun je zien wat voor geweldige dingen ze je te bieden hebben door je virtuele pad door de Nintendo 3DS-rondleiding te kiezen. Als je daarentegen al veel over ze weet, kun je meteen door naar ons video-overzicht en het onderwerp kiezen waar je meer over wilt leren uit een aanbod van bijna 30 video's. Misschien ontdek je wel iets nieuws en onverwachts!
Ga naar het gedeelte voor onze nieuwe Nintendo 3DS-rondleiding en kijk zelf wat Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL te bieden hebben.
Ga naar onze speciale Nintendo 3DS-site voor meer informatie over Nintendo 3DS en bezoek de officiële Nintendo 3DS XL-site als he het fijne wilt weten over Nintendo 3DS XL.