Discover Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL with our helpful new video tour! Our short videos introduce all the features of our latest handheld consoles in a fun way, to make getting to know Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL even easier.
If you’re a newcomer to our latest handhelds, you can check out all the great things the systems have to offer by choosing your own virtual path through the Nintendo 3DS Guided Tour. On the other hand, if you’re pretty clued-up on the consoles, you can head over to the Video Overview page and select your preferred subject from nearly 30 videos – you might just discover something new and unexpected!
Take a look at our new Nintendo 3DS Guided Tour, and see for yourself what Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL have to offer.
For more details on Nintendo 3DS, visit our dedicated Nintendo 3DS website, for the lowdown on Nintendo 3DS XL, check out the official Nintendo 3DS XL site here.