Hou je Mii-personage en Wii-afstandsbediening bij de hand en verzamel familie en vrienden - het feest kan beginnen met de Europese lancering van Wii Party, vandaag.
Wii Party kan met tot wel vier Wii-afstandsbedieningen gespeeld worden en brengt meer dan 80 gekke en inventieve minigames je woonkamer in! Je eigen, zelfgemaakte Mii-personage speelt hierin de hoofdrol als nooit tevoren. Sinds de Wii-lancering in 2006 zijn er meer dan 180 miljoen Mii-personages in 6 pan-Europese landen en de Verenigde Staten gecreëerd en nu kun je jezelf terugzien in 13 verschillende spelstanden. En voor het eerst vindt de hilarische actie niet alleen plaats op het televisiescherm, maar ook in de huiskamer. Met de Thuisparty-stand wordt deze een belangrijk onderdeel van de gameplay en wordt ieder samenzijn een feestelijke, supervrolijke gelegenheid.
In Speurneus, bijvoorbeeld, zul je door kastjes moeten rommelen en je hand onder de bank moeten steken, terwijl je koortsachtig naar de verborgen Wii-afstandsbediening zoekt, voor de tijd op is. Af en toe hoor je een geluidje uit de Wii-afstandsbediening om je te helpen, dus hou je oren gespitst!
In aanvulling op de interactiviteit die je ervaart in Thuisparty, bevat Wii Party ook de spelstanden Duogames en Partygames, waarin de gevarieerde uitdagingen maar blijven komen, tijdens het samenwerken met- of tegenwerken van je medespelers.
Wii Party heeft iets voor iedereen, en elk exemplaar wordt geleverd met een witte Wii-afstandsbediening in de bundel. Je bent uitgenodigd om te delen in de feestvreugde!