26 oktober 2010 – Als wereldwijde pionier in de ontwikkeling van interactief entertainment, kondigt Nintendo vandaag een stijlbewuste samenwerking aan met één van Europa’s toonaangevende modewinkelketens, Bershka. Dankzij deze samenwerking komen diverse trendy kledingstukken uit Bershka’s najaarscollectie 2010 vanaf 29 oktober beschikbaar in het modespel Nintendo presents: Style Boutique. Deze exclusieve items kunnen spelers downloaden via de Nintendo Wi-Fi Connection.
Bershka maakt deel uit van de Spaanse Inditex groep en levert ‘cutting-edge’ mode aan stijlbewuste mensen in heel Europa. Dankzij de exclusieve samenwerking kunnen Nintendo DS-spelers met een exemplaar van Nintendo presents: Style Boutique in hun virtuele winkelassortiment enkele kledingstukken opnemen die ook zijn te vinden in de werkelijke winkels van Bershka in Europa.
“Het doet ons deugd om spelers de mogelijkheid te bieden de nieuwste looks van één van Europa’s toonaangevende modewinkelketens te downloaden in Nintendo Presents: Style Boutique”, zegt Laurent Fischer, Managing Director, Marketing & PR Nintendo of Europe. “Door samenwerking met bekende merken als Bershka en gebruik van de Nintendo Wi-Fi Connection kunnen we frisse en vermakelijke spelervaringen blijven bieden aan zowel nieuwe als bestaande doelgroepen.”
Vanaf 29 oktober kunnen spelers in Nintendo presents: Style Boutique een collectie van vijf exclusieve Bershka-kledingstukken GRATIS in hun spel downloaden via de Nintendo Wi-Fi Connection. Zo kunnen spelers beschikken over een legerbroek, ra-ra rok met hartopdruk, hoge sportschoenen, funky, met kant afgewerkt t-shirt en geflatteerde broek, allemaal afkomstig uit Bershka’s najaarscollectie 2010. Hiermee krijgen spelers in Nintendo presents: Style Boutique nóg meer interessante opties om hun klanten chic of casual te kleden.
In Nintendo presents: Style Boutique voor de Nintendo DS-systemen kun je je eigen modewinkel openen en beheren. Net als bij de winkels van Bershka, wil je dat je winkel een stijlvolle, ‘must visit’ bestemming wordt voor je klanten. Kies uit verschillende designthema’s en achtergrondmuziek om je eigen unieke stijlgevoel tot uitdrukking te brengen in je interieur.
Als baas van de winkel mag je zelf het assortiment samenstellen. Zorg dat je de nieuwste stijlen in huis hebt door deze direct van leveranciers te kopen in de Exhibition Hall. Deelname aan modeshows helpt je een reputatie als mode-expert op te bouwen – wat goed van pas kan komen bij de kledingadviezen die je geeft aan de klanten die je winkel bezoeken. Elke klant heeft zijn eigen stijl en persoonlijkheid, dus moet je hun outfits zorgvuldig samenstellen om ze tot de aanschaf ervan te verleiden. Het bezitten van een kledingwinkel vereist toewijding, zorgvuldige planning en hard werken – als je de juiste spullen niet op voorraad hebt, ga je al snel failliet.
De nieuwe kledingstukken van Bershka worden toegevoegd aan Nintendo’s groeiende lijst met trendy artikelen van exclusieve stijliconen die beschikbaar zijn in Nintendo presents: Style Boutique. Download de GRATIS items van Bershka vanaf aanstaande vrijdag in Nintendo presents: Style Boutique om dit seizoen stijlvol voor de dag te komen!
Klik hier voor meer informatie over het verbinden van je Nintendo DS-systeem met het internet via de Nintendo Wi-Fi Connection.
De gebruikelijke kosten voor breedbandgebruik en een internetabonnement zijn van toepassing als je vanuit huis verbinding maakt met de Nintendo Wi-Fi Connection.
Bershka is één van de jongste merken van de Inditex groep. Het bedrijf is opgericht in 1998 met een innovatief nieuw verkoopmodel, als reactie op een opkomende vraag van een jonger publiek met een passie voor de nieuwste trends. Er zijn nu 675 winkels in 48 landen. Bershka’s grote, ruimtelijke winkels kenmerken zich door cutting-edge ontwerpen. Ze zijn bedoeld als must-see ontmoetingsplaatsen voor liefhebbers van street fashion, muziek en kunst. De indeling, belichting, meubels, wall-prints en gebruikte materialen zijn zorgvuldig samengesteld om klanten zoveel mogelijk vrijheid te bieden bij het ontdekken van de nieuwste modetrends… Winkelen bij Bershka dompelt je onder in de nieuwste, hipste trends van de 21e eeuw.
Inditex verwelkomt als één van de grootste modeketens ter wereld het winkelend publiek in acht winkelformules - Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home en Uterqüe – met meer dan 4.850 winkels in 77 landen.