WGU_A_0409.jpg WGU_C_0409.jpg
In Wii Sports Resort wordt de intuïtieve besturing van het oorspronkelijke Wii Sports verder verbeterd, met een nieuwe serie amusante en fysieke activiteiten. Met de verbeterde besturing kunnen zowel ervaren als nieuwe spelers met een ongekende nauwkeurigheid waterscooters berijden, duelleren met zwaarden, frisbees gooien en nog veel meer!
"Iedereen die met Wii heeft gespeeld, kan zich het moment herinneren dat ze zich voor het eerst realiseerden dat dit een ongelofelijke manier is om videogames te spelen", zegt Laurent Fischer, Managing Director voor Marketing & PR van Nintendo of Europe. "Wii MotionPlus geeft je dat gevoel opnieuw en zorgt voor meer realisme tijdens het spelen van videogames. In Wii Sports Resort krijgen mensen de kans om volledig op te gaan in een verzameling fantastische spellen, die optimaal gebruikmaken van deze nieuwe technologie."