WGU_A_0409.jpg WGU_C_0409.jpg
Wii Sports Resort takes the inclusive fun and intuitive controls of the original Wii Sports to the next level, introducing a whole new set of entertaining and physically immersive activities. With the deep control enhancements of Wii MotionPlus, veteran Wii users and newcomers alike can enjoy unprecedented gaming precision as they cruise on a water scooter, duel with swords, toss flying discs and much more.
"Everyone who has played Wii can remember the moment they first discovered its intuitive controls and realised that this was an incredible new way of experiencing video games,” said Laurent Fischer, Managing Director, Marketing & PR, Nintendo of Europe. “Wii MotionPlus will create that feeling again, taking gameplay to a new level of realism. And with Wii Sports Resort, people will get the chance to immerse themselves in a hugely fun set of games that are designed to make the very best of this exciting new technology."