Voetbal van de toekomst! Vernietig de blokken van de verdediging en dreun de bal in het doel om te winnen, maar kijk uit voor vijandelijke verdedigers die het op jou gemunt hebben!Een ingebouwde editor in het spel biedt onbeperkte mogelijkheden voor het ontwerpen van levels of speel de meer dan 90 levels in verschillende speelmodi, waaronder Arcade en Aanpasbare Toernooien.