Soccer of the future; destroy the defender blocks and smash the ball into the goal to win, but watch out for the enemy defenders out to destroy you!A built-in game editor offers unlimited level design possibilities, or play through the 90 game levels over several different play modes, including Arcade and Customisable Tournaments.