Juwelenwachters: Paaseiland
Op een dag ontvangt Professor "H", de wereldberoemde Paaseiland-expert, een vreemde brief uit de hoofdstad Hanga Roa. Het is een schreeuw om hulp van een onbekende. In de brief staat dat er op het eiland iets vreselijks staat te gebeuren. De professor aarzelt geen moment en haast zich samen met zijn assistent Joel en zijn kleindochter Ivie naar het eiland, waar ze talloze puzzels, mysteries en missies tegenkomen. Kun jij ze helpen het grootste geheim van Paaseiland op te lossen?