Jewel Keepers: Easter Island
One day Professor “H”, a world-renowned expert on Easter Island, received a strange letter from the capital city Hanga Roa. It was a cry for help from somebody unknown and said that something bad was happening on the island. Without hesitation, Professor "H" rushed to the island - together with his assistant Joel and his granddaughter Ivie - where many puzzles, mysteries and quests awaited them. Can you help Professor "H" reveal the greatest secret of Easter Island?