Bonsai Barber
Raak gewend aan de sfeer van een echte kapperszaak en leer de gereedschappen kennen die bij je vak horen. De gebruiksvriendelijke besturing met de Wii-afstandsbediening geeft je de volledige vrijheid om je eigen stijl te ontwikkelen met de schaar, tondeuse, waterspuit en meer, dus laat jezelf gaan!
Bonsai Barber is ontwikkeld om elke dag even te spelen. Iedere dag zitten er vijf nieuwe klanten voor je in de wachtkamer, klaar om gekamd en gekapt te worden.
Je Bumper Book of Barber Business helpt je op de hoogte te blijven. Dit boek biedt informatie over afspraken, klanten, kappersgerei en meer. Beloningen, geschenken en kaartjes van tevreden klanten worden hier eveneens in verzameld. Maar wees voorzichtig - als je een afspraak mist, zwaait er wat. Je klanten sturen mogelijk zelfs een boze brief naar je Wii-prikbord!
Maar maak je geen zorgen. Bonsai Barber is eigenlijk een erg ontspannen spel. Aan de hand van een geleidelijke leercurve leer je jezelf met korte dagelijkse speelsessies een weg te knippen, kammen en snoeien naar de status van prijswinnende Bonsai Barber.
Kom meer te weten over Bonsai Barber van de ontwikkelaar van het spel, Martin Hollis, en ga daarna naar het Nintendo-kanaal op je Wii-systeem om het volledige interview in de studio van Zoonami te bekijken.