Arcade Essentials
Arcade Essentials is een verzameling van 5 klassieke arcade games. De games zijn tijdloos en behoren tot de meest populaire games aller tijden. Alle games worden gepresenteerd in een moderne reïncarnatie met verbeterde gameplay, stijlvolle graphics en geluidseffecten. Neem een sprong in het diepe, geniet van non-stop gameplay en dompel jezelf onder in deze klassieke games zoals je dat vele jaren geleden ook deed.