Sports Island 2
Zoek je tennisracket, skibril en ijshockeypuck bij elkaar en keer terug naar Sports Island! Je vindt er tien nieuwe sporten, elk met zijn unieke en intuïtieve besturing, zoals je die alleen kent van de Wii-afstandsbediening en Nunchuk. Of je nu een vriendschappelijk potje darts speelt, je timing en zwaardvechtkunsten op de proef stelt met kendo, of de adrenaline door je lichaam voelt pompen tijdens de motorraces, Sports Island biedt een wereld aan plezier!
Nadat je een eigen, unieke avatar hebt aangemaakt die jou in het spel vertegenwoordigt, kun je meedoen aan tal van sporten. Je kunt kiezen uit mogulskiën, tennis, schaatsen, trefbal, petanque, ijshockey, darts, figuurzwemmen, straatracen en kendo. De besturing maakt volop gebruik van de Wii-afstandsbediening en Nunchuk, waardoor je je midden in de actie bevindt, welke sport je ook speelt. De besturing is gevoelig en uitgebreid genoeg voor de meest fanatieke sportfanaat, maar ook de wat minder ervaren speler kan er meteen mee aan de slag.
Dankzij de standen voor één en meer spelers, kun je in je eentje de tijd van je leven beleven, maar het ook in competitieverband tegen tot drie van je vrienden opnemen. Als je gewoon even snel een spelletje wilt spelen, kun je in de stand voor één speler meteen van start. Als je wat meer uitdaging zoekt, kun je met het League System je prestaties meten via een scorebord. En geen sportspel is compleet zonder multiplayer-opties. In Sports Island 2 kunnen maximaal vier spelers tegen elkaar spelen in elk van de sporten, of het tegen elkaar opnemen in de uitgebreidere Tournament-stand.
De sporters en fans hebben zich verzameld en het sportfestijn staat op het punt te beginnen. Dus pak je paspoort en neem de eerste vlucht naar Sports Island!