BlastWorks: Build, Trade, Destroy
BlastWorks: Build, Trade, Destroy daagt shooterfans uit tot een hectisch geometrisch gevecht, exclusief voor de Wii.
Met de vinger om de trekker en snel reactievermogen vernietig je vijanden en vang je hun onderdelen om je eigen schip groter en sterker te maken. Tijdens het verloop van meer dan 15 retrografisch vormgegeven missies zal je schip enorme vormen aan moeten nemen om de eindbazen die je opwachten aan te kunnen.
Maar Blastworks is niet alleen een hemelse arcadeschietspelervaring. Je kunt ook je creativiteit de vrije loop laten met de gemakkelijk te gebruiken Blastworks bewerkingsfunctie waarmee je je eigen ruimteschepen, vijanden, voorwerpen, eindbazen en levels kunt maken. Met deze functie kun je zelfs aanvalspatronen, geluidseffecten, bewegingspatronen en meer bepalen, waardoor je een compleet, creatief hulpmiddel in handen hebt.
Wanneer je klaar bent met het creëeren van het ultieme level, ruimteschip of vorm kun je het met je vrienden delen via WiiConnect24. Je kunt de levels ook uploaden naar de BlastWorks Depot site.
Met kleurrijke, abstracte graphics en snelle, dynamische actie, zal deze 'kleverige' shooter, die gebaseerd is op Kento Cho's online spel Tumiki Fighters, je voor lange tijd vasthouden.