SteamWorld Collection
SteamWorld Dig is een platformavontuur dat zich afspeelt in een mijn vol schatten, verschrikkingen en schimmige personages. Je speelt als Rusty, een eenzame mijnbouwrobot die terechtkomt in een mijnstadje dat groot gevaar loopt. Wroet in de aarde, verzamel upgrades om nieuwe gebieden te verkennen en onthul het eeuwenoude gevaar dat onder het aardoppervlak sluimert.
Ga op pad met Captain Piper en het bonte allegaartje robots dat haar bemanning vormt. In de verste uithoeken van het heelal ga je op zoek naar de laatste, slinkende watervoorraden. Tijdens je avontuur enter je talloze schepen van vijanden die hun rijkdommen met hand en tandwiel verdedigen, dus denk goed na over je tactiek als je de spannende, turn-based vuurgevechten wilt overleven.
In de SteamWorld Collection vind je ook The Outsider: aanvullende content voor SteamWorld Heist, met onder meer een nieuwe bondgenoot met een geheimzinnig verleden, nieuwe missies, wapens, uitrustingen en trendy hoeden.