Het meest kleurrijke avontuur ooit!
Probeer te achterhalen waarom de Toads hun kleur verliezen en red Kleureneiland in Paper Mario: Color Splash, een hilarisch avontuur boordevol actie, exclusief voor de Wii U!
Nadat er bij prinses Peach een kleurloze Toad met de post is bezorgd, vertrekt Mario naar Kleureneiland: een papieren paradijs dat snel zijn kleur verliest en voor de ondergang moet worden behoed. Met je nieuwe metgezel Toon en een handige verfhamer kun je wereld opnieuw kleur geven en de geheimzinnige dader bij zijn lurven pakken.
Als er slechteriken in de buurt zijn, kun je korte metten met ze maken in turn-based gevechten waarin een goede timing net zo belangrijk is als strategisch inzicht. Kies gevechtskaarten en maak ze sterker met verf op het touchscreen van de Wii U GamePad. Zodra je kaart klaar is, kun je hem op de tv gebruiken om je tegenstanders een veeg uit de pan te geven! Er zijn allerlei gevechtskaarten. Met sommige kaarten kun je vijanden aan jouw kant laten meevechten, met andere kun je onder meer brandblussers en föhns met buitengewone krachten tevoorschijn toveren.
Zet Kleureneiland in de verf en los het raadsel van de kleurloze Toads op in Paper Mario: Color Splash, exclusief voor de Wii U.