STEEL RIVALS
Speel wedstrijden tegen een andere speler of de computer, win het toernooi om nieuwe kostuums voor je personages vrij te spelen of probeer een highscore te behalen in de Survival Mode. Ga knokken om de top te bereiken met tal van speelbare personages, en ontdek tal van nieuwe outfits en levels in HD.