Ontdek deze puzzelgame waar je al snel aan verslingerd raakt, en die optimaal gebruikmaakt van de Wii U GamePad! Gebruik de knoppen en het touchscreen van de Wii U GamePad om vallende gekleurde blokken van richting te veranderen en te vernietigen. Maak rijen van drie of meer gekleurde blokken om ze kapot te maken en de hoogste score te behalen. Vernietig alle Monkey Blocks om door te gaan naar het volgende level. Kijk in de online ranglijst om te zien hoe goed spelers van over de hele wereld zijn.