Puzzle Monkeys
Experience the addictive puzzle gameplay that takes advantage of the Wii U GamePad! Use the buttons and touch screen to manipulate and destroy falling coloured blocks. Align three or more blocks of the same colour to destroy them, and initiate high-scoring chains of destruction. Destroy all the monkey blocks to advance to the the next level. Online leaderboards let you see where you rank among the world's best scores!