Super Turrican
Jij bent Bren McGuire, de leider van een United Planets Freedom Forces-missie. Het doel is het beschermen van de vredelievende planeet Katakis tegen een wezen genaamd Machine, de bron van al het slechte en kwade in het universum. Je enige wapen is het ultramoderne Turrican Aanvalspak.
Het Turrican Aanvalspak geeft een persoon de sterkte van een heel leger, omdat het is uitgerust met verschillende wapens, zoals een vriesstraal die een vijand tijdelijk uitschakelt. Gebruik de talloze wapens en krachten om je een weg te banen door 13 steeds krankzinnigere levels, bevrijd de onschuldige bewoners van Katakis en vernietig de wrede Machine.