ADVENTURES OF LOLO 2
Lolo en Lala zijn terug in dit vervolg op het populaire puzzelspel Adventures of Lolo. Bij hun terugkeer uit het spookkasteel kidnapt de Great Devil Lala en daagt hij Lolo uit om haar opnieuw te redden. Er zit voor Lolo niks anders op dan de uitdaging aan te gaan in de doolhoven in het kasteel en in de toren van de Great Devil.
Om Lala te redden moet Lolo zich een weg door de doolhoven zien te banen door in elke kamer het juweel te pakken. Als Lolo succesvol door de doolhof wil komen, moet hij blokken verschuiven, harten verzamelen, vijanden met magische schoten in eieren veranderen en zich verdedigen tegen vijandelijke aanvallen door zich achter smaragden te verschuilen.
Met jouw hulp kan Lolo de ontvoerde Lala uit de greep van de Great Devil redden en hem verslaan!