ADVENTURES OF LOLO 2
Lolo and Lala are back in this sequel to the popular puzzle game Adventures of Lolo. On their return from the Haunted Castle, the Great Devil kidnaps Lala and challenges Lolo to rescue her again. Now he must take on the challenge of the Great Devil’s Tower and Castle mazes!
To rescue Lala, Lolo must make his way through the mazes by collecting the Jewel in each room. In order to succeed, he’ll have to push tiles, pick up Heart Framers, temporarily turn enemies into Eggs with his Magic Shots, and ward off enemy attacks by moving Emerald Framers.
With your help, Lolo will rescue Lala from the Great Devil’s clutches and defeat him!