Ronk je motor voor het oorspronkelijke, legendarische Super Mario Kart dat aan de wieg stond van een reeks die niets aan kracht heeft ingeboet.
Kies uit acht geliefde personages uit het Mushroom Kingdom – van oude bekenden zoals Mario en Bowser tot Donkey Kong Jr., die alleen in dit deel van de Mario Kart-reeks opduikt. Scheur over klassieke circuits als Mario Circuit, Bowser Castle, Koopa Beach en het beruchte Rainbow Road!
Speel tegen de computer of race tegen een vriend op een gedeeld scherm. Ervaar de oorspronkelijke versie van de Battle Mode – de populaire stand voor meerdere spelers.