Fancy a little taster?
“Wahahaha! Did you miss me? I’m back with more microgame mayhem, and this time the whole crew can play. Check it out!”
Wario and co. return with a madcap mashup of multiplayer microgames in WarioWare: Get It Together! for Nintendo Switch.
Infamous game designer Wario and his crew have been sucked into his latest creation, and they’ll need your help to escape in Story Mode.
This time you’re taking control of Wario and his pals directly. With well over a dozen different playable characters all rocking their own unique abilities, how you solve each microgame depends entirely on who’s in the hot seat!
The main man himself flies around using his jetpack and can dash forward to charge into items or avoid obstacles.
The dumpling-loving kung fu student uses his skills to dash across the screen and jump super-high.
This music-loving rapper slings the CDs from the top of his head to solve microgames, whilst using special rings to get around.
Her boomerang can be guided with precision, but the flying scooter she’s riding is a little wilder so watch where you’re going!
These sci-fi-loving cab drivers are each equipped with a handy weapon, but with Dribble firing right and Spitz shooting left, they’ll need to work together to win.
Part robot, part mad scientist, Dr. Crygor can swim in any direction to nail those microgames.