WRC 8 FIA World Rally Championship
Het wereldkampioenschap rally (WRC) is het meest uitdagende motorsportkampioenschap ter wereld.
Dankzij het nieuwe dynamische weersysteem hebben klimaatsomstandigheden realistische effecten: regen en sneeuw zijn nu een belangrijk deel van de game, en er moet rekening worden gehouden met variabele grip op de weg, verschillende opzetten voor iedere track, bandenkeuze en slim gebruik van het meteorologisch team.
De singleplayer Career-stand is volledig opnieuw vormgegeven: kalendermanagement, R&D voor het verbeteren van prestaties, personeelswerving en management (technici, ingenieurs, medische teams en weerteams, finance manager etc.).
Met 50 teams, 14 rally's en meer dan 100 speciale etappes in het seizoen 2019, heeft WRC 8 de grootste hoeveelheid content die ooit is gezien in een off-road racegame.