The Legend of Heroes: Trails into Reverie
What destinies await these three fateful figures? Use the Trails to Walk system to switch between Rean Schwarzer, Lloyd Bannings, and the masked figure "C," and determine the fates of key characters and locations within Zemuria. Dive into refined tactical combat with new features such as United Front, and discover new allies and challenges within the halls of the True Reverie Corridor!