CI_NSwitch_TriangleStrategy_KeyVisual.png
Bepaal het lot van drie machtige naties in TRIANGLE STRATEGY, een tactische RPG die wordt weergegeven in prachtige HD-2D op de Nintendo Switch. Jij leidt Serenoa Wolffort en zijn trouwe kompanen in dit diepgaande, vertakkende verhaal door strategische gevechten met ze te voeren en moeilijke keuzes te maken. Bewandel jij het pad van de moraliteit, de vrijheid of het nut? Wat is jouw overtuiging?
Drie machtige naties zwaaien de scepter in Norzelia. Elke natie beheert een essentiële grondstof.
...en de rivier Norzelia brengt florerende handel naar het koninkrijk Glenbrook.
Constante vetes over deze grondstoffen zijn uiteindelijk ontvlamd in een groot conflict dat bekendstaat als de Saltiron War, die de drie naties uiteindelijk op hun knieën heeft gedwongen.
De vijandigheid werd een halt toegeroepen toen een fragiele wapenstilstand tot stand kwam, en in de daaropvolgende jaren beleefde het rijk een tijd van vrede. De drie naties hebben zich verenigd in een mijnbouwonderneming, terwijl Serenoa, de erfgenaam van het machtigste hoge huis in het koninkrijk Glenbrook, zal trouwen met Frederica van Aesfrost om de banden tussen de naties verder te versterken.
Toch dreigt het einde van deze periode van vrede wanneer de aartshertog van Aesfrost plotseling het koninkrijk Glenbrook aanvalt.
Het is aan de jonge heer Serenoa en zijn nobele metgezellen om niet alleen Huis Wolffort en het koninkrijk Glenbrook te beschermen, maar ook de toekomst van het continent zelf.
Een dappere, eervolle jongeman, goed getraind door zijn vader, de beroemde krijger Lord Symon. Hoewel hij geen ervaring heeft met hoe de wereld in elkaar steekt, heeft hij het hart op de goede plaats.
Serenoa's beste vriend en de tweede zoon van de koning. Hij is vrolijk van aard, onverschrokken en heeft een vrije geest. Hoewel hij sterk gelooft in zijn eigen kunnen, heeft hij twijfels over de geschiktheid van zijn oudere broer om over de natie te regeren.
Al van jongs af aan in dienst bij House Wolffort. Hij is een vertrouwde adviseur van Lord Symon. Deze briljante strateeg, die nooit zelf in de schijnwerpers staat en altijd handelt in het belang van zijn huis, wordt door anderen vaak als koelbloedig gezien.
De stille, stoïcijnse spionne van Huis Wolffort. Ze is zowel de geadopteerde dochter van Benedictus als zijn rechterhand. Haar beheersing van vechtsporten en heimelijk werk maakt haar ideaal voor verkenningsmissies en het leggen van contact met belangrijke partijen.