Klaar voor de start… AF!
SNK's stoerste heldinnen gaan met elkaar op de vuist in een splinternieuwe twee-tegen-twee-vechtgame voor de Nintendo Switch!
De vechter die je bestuurt is je Attacker, die schade uitdeelt op de voorgrond. Ondertussen kan je Supporter hulp bieden vanaf de zijlijn door speciale voorwerpen te gebruiken en het tij in jouw voordeel te keren. Wanneer je tegenstander op het punt staat om onderuit te gaan, kun je een spectaculaire Dream Finish gebruiken om de overwinning te behalen!
Geef een vriend een Joy-Con om altijd en overal een robbertje te vechten, of bouw een vechtfeestje met lokale draadloze* en online multiplayer voor maximaal vier spelers. Je kunt zelfs andere gevechten online bekijken en in-game geld inzetten op de winnaar!