Ready…GO!
SNK’s toughest heroines battle it out in brand new 2 vs. 2 party fighting game for Nintendo Switch!
The fighter you’re controlling acts as the Attacker, dishing out damage in the foreground, while your Supporter can offer assistance from the ringside, using special items to shift the odds in your favour. Once your opponent is in a tough spot, use your dazzling Dream Finish move to claim victory!
Hand a Joy-Con to a friend to enjoy skirmishes anytime, anywhere – or get the party started with local wireless* and online multiplayer for up to four players. You can even spectate on other battles online, and put a wager on who you think will win using your in-game currency!