Redeemer: Enhanced Edition
Intense top-downactie: schakel je tegenstanders uit met een breed scala aan vuur- en mêleewapens, zoals messen, ploertendoders, bijlen, hamers en nog veel meer.
Brute man-tegen-mangevechten: gebruik de vaardigheden die je als huurling hebt geleerd om je tegenstanders te verslaan. Je kunt gebruikmaken van wrede vechttechnieken, combo's, oplaadaanvallen en sprongtechnieken.
Systematisch afweren: verdedig jezelf in het gevecht door de juiste blokkeertechnieken te gebruiken.
Verhaalstand voor solospelers: ontdek het gruwelijke verleden van Vasily en beleef een verhaal van verraad en boetedoening.
Arenastand: ontwikkel je vechttechnieken door het op te nemen tegen horden tegenstanders in de arena.
Verschillende personageklassen: kies of Vasily een monnik of een soldaat is, afhankelijk van de gewenste vechtstijl.