Redeemer: Enhanced Edition
Intensive top-down action: Subdue your opponents with a wide range of firearms and melee weapons such as knives, truncheons, fire axes, hammers, and much more.
Brutal close combat: Use your abilities as a mercenary to tame your opponents. You have at your disposal brutal fighting techniques, combos, charged attacks, and jumping techniques.
Unique kill system: Utilize three different types of kills to mercilessly eliminate opponents.
Systematic parrying: Defend yourself in battle with the correct use of blocking techniques.
Disarm-and-dismember system: Deploy unique fighting techniques to either disarm opponents or to sever certain opponents’ body parts and use them as melee weapons.
Story mode for solo players: Discover Vasily’s horrendous past and experience a story of betrayal and redemption.
Arena mode: Develop your fighting skills by going up against hordes of countless opponents that will be set upon you in the arena.
Cooperative gameplay: Take on the game together with a friend and turn your controllers into the ultimate weapon of vengeance!
Character class selection: Choose whether Vasily is a monk or a soldier depending on your preferred fighting style.