Paperman: Adventure Delivered
Het postkantoor van Paperman is erin geslaagd om 1 miljoen bezorgingen te doen! Om deze bijzondere prestatie te vieren, heeft het postkantoor besloten speciale gouden enveloppen te versturen naar hun trouwste klanten.
Op een avond dat de draak televisie zit te kijken, ziet hij het nieuws over de gouden brieven. Hebzuchtig als hij is, gebruikt de draak zijn oude magie om het postkantoor aan te vallen en alle post te stelen, inclusief de gouden brieven om toe te voegen aan de enorme berg goud die hij al bezit. Paperman en zijn team zullen er alles aan doen om de post terug te halen en te bezorgen!
Speel als elk van de vier unieke postbezorgers en wissel van personage om gebruik te maken van hun unieke vaardigheden. Paperman, onze held, gooit brieven als projectielen en kan korte afstanden teleporteren. Express is het snelste personage en zorgt voor de meest dringende leveringen. Scrolly zweeft zorgeloos door de lucht, met zijn trouwe veer is hij in staat de hoogste platformen te bereiken. Het laatste lid van het team is Carl, die wel een tegen een stootje kan, hij levert de zwaarste pakketten met grote zorg!
Vind de verloren post in 3 totaal verschillende werelden. Je eerste bestemming brengt je naar een tropisch eiland vol standbeelden, waar je ontdekt waarom het Manyfaced Island wordt genoemd. Reis vervolgens naar de woestijn en verken piramides in de Valley of Sand. De derde wereld, Winding Peak, zal al jouw vaardigheden op de proef stellen. Hier kom je veel parkour-platforms tegen, kies het juiste personage om je bestemming te bereiken.
Verken elke wereld en probeer de gouden enveloppen te vinden. Sommige locaties zijn onbereikbaar voor bepaalde personages en vereisen andere skills om alle geheimen te ontrafelen!
De hebzuchtige draak krijgt hulp van zijn handlangers, maar jij kunt ook hulp inschakelen! Speel met totaal 2 spelers in lokale splitscreen multiplayer en help elkaar in dit coöp avontuur!