Een prachtige papieren wereld ontvouwt zich
Ga met Mario en zijn nieuwe metgezel Olivia op een komisch avontuur dat je naar alle uithoeken van een papieren wereld brengt in Paper Mario: The Origami King op de Nintendo Switch!
Neem het op tegen de origami-koning en zijn flinterdunne leger, werk samen met bijzondere kompanen en leer magische krachten te beheersen op je missie om de wereld te redden.
De kwaadaardige koning Olly heeft prinses Peach in origami veranderd, haar kasteel losgerukt en hermetisch afgesloten met magische papieren linten. Maar vrees niet, want onze besnorde held Mario en zijn nieuwe partner Olivia geven acte de présence!
Reis door de wereld, van bloedhete woestijnen tot woeste zeeën, en rekruteer allerlei bijzondere personages, terwijl je probeert het kasteel te ontdoen van de vervloekte linten en je papieren vrienden redt die in gevouwen soldaten zijn veranderd!
Reis door de wereld, repareer de door de gevouwen soldaten toegebrachte schade en red Toads die niet zonder (kleer)scheuren door de chaos zijn gekomen!
Gebruik de verreikende vouwarmen en andere papiertransformaties met behulp van Olivia's papiervouwkrachten, red degenen die door de hulpjes van de origami-koning gevangen zijn genomen en herstel de vrede in de wereld.
Steek een stokje voor Olly's plannen door gevechten aan te gaan waarin zowel je tactisch denkvermogen als je puzzeloplossend vermogen op de proef wordt gesteld. Neem het op tegen Olly's kartonnen krijgers en de enorme eindbazen die onder zijn bevel staan!
Klik hier (PDF, 9663 kB) om de Nederlandse instructiefolder voor het origami-pakket van Paper Mario: The Origami King te downloaden.