My Time at Sandrock
300 jaar nadat de doemsdag de meeste moderne technologieën vernietigde, reis je naar de woestijngemeenschap Sandrock en kruip je in de huid van een beginnende bouwer. Gebruik je vertrouwde gereedschap om middelen te verzamelen, machines te bouwen en je vervallen werkplaats om te toveren tot een goed geoliede productiefaciliteit om de stad te redden van de economische ondergang.