My Time at Sandrock
300 years after the Day of Calamity destroyed most modern technologies, travel to the desert community of Sandrock and take on the role of a fledgling Builder. Use your trusty toolset to gather resources, construct machines, and turn your run-down workshop into a well-oiled production facility to save the town from the jaws of economic ruin.